Alla inlägg under juni 2010

Av Nora - 27 juni 2010 15:44

hej  var och kollade var mitt sommar jobb ligger så jag inte ska gå fel i morgon när mamma och pappa har åkt och vi tagit bussen dit så nu ska det inte finnas några problem inte vad jag vet i alla fall

Av Nora - 26 juni 2010 18:48

hej fick veta vem jag skulle få som mentor ett par dar inan sommar lovet och det blev en bra mentor

Av Nora - 26 juni 2010 18:30

hej varit på midsommar firande och haft jätte kul utan alkohol nä man behöver inte ha alkohol för att ha kul vi hade såpa bandey jag var dummare det var kul fast preseningen gicksönder efter ett tag sen åt vi glass och jordgubbar och tårta vi kollade på film det var så där sen dansade vi natten lång nere på bryggan vi hade hela havet stormar jag och en kompis pajade på det viset en vit plast stol blev ett skrap sår som svider fast vi hade rätt kul så det gör inget sen badade vi basu i deras vedeldade basu det var kul och så en is kall schook när jag hoppade i vattnet första gången var inte berädd på att det skulle vara så kallt shipade efter andan och flög upp på bryggan igen och in i bastun  sen var klockan mycket och sen lade jag mig då varr klockan 00 30 sen sov jag endå inte föränns långt senare var ganska mörbultad av liggunderlaget på morgon sen gjorde vi frukost plockade i hop och åkte hem vi hade välldigt skoj


mvh nora

Av Nora - 23 juni 2010 10:25

hej var nu längesedan jag skrev pga att jag varit välldigt trött och sedan har jag inte varit hemma


har gått ca två veckor av sommar lovet nu och jag har varit på retträtt hos systrarna på mariavall (kloster) där var shönt tyst och trevligt  det var tide bön tre gånger om dagen en halv timmes inre bön i kyrkan ,mässa och annat intresant

varje dag


sen komm jag hemm och vi städar för fullt har frostat av frysen bland annat sen var jag på backen och åkte karuseller hela eftermidagen lång det var kul dock välldigt blöt efter pirat shäppen man sprutar vatten på varandra sen åkte vi ulven en bergodalbana i lagom förmat inte den största då sen åkte vi en karusell som såg ut som ett snabbt pariser hjul när den är i gång fast man sitter i en bur och när man är uppe är man uppoch ner det kittlades shit mycket i magen när mamma såg den så gick hon därifrån hon åker inget

sen åkte vi deras mot svarighet till flumraider det var kul sen gick vi och åt picknick men vi fick flytta på oss för vi blev attackerade av en svan och dess unge det var inte så kul

Av Nora - 5 juni 2010 11:55

så shönt att det är helg varit och simmat riktigt skönt ligga i bastun och ta det lungt efter åt så shönt sen har jag kommit hem och käkat lite frukt

har även gjort nogot så trokigt som att plocka upp grejorna på mitt rum som låg överallt skit tråkigt idag ska vi ha jäster hoppas det blir skoj brukar bli det med dom så ses nogon gång

Av Nora - 4 juni 2010 20:35

min mentor i skolan ska gå på mamma ledig het så nu vet jag inte vem jag ska ha som mentor gärna nogon bra person som kan hjjälpa en när man behöver det så jag hoppas det inte blir en virrig människa har frågat vem jag ska ha men det har dom inte bestämt ännu mvh nora

Av Nora - 4 juni 2010 20:29

äntligen fredag nu är det bara en vecka kvar sen är det sommar lov slippa mina hemska skola kamrater(inte dom snälla)typ killarna fortfarande efter en hoppas dom slutar nästa termin det skulle vara så skönt har inget att göra i skolan längre så shönt så vi spelar kubb ute på gräs mattan i stället shit kul vi utklassade dom två gånger sen ändrade vi reglerna så då vann dom  sen var det lunch så vi hann inte spela mer sen var det helg så shönt.  

Av Nora - 2 juni 2010 19:30

hej har ätit midag ungspankaka gott  har haft det relativt bra i dag   vi hade brännboll i dag i skolan och jag lyckades få iväg bollen med det runda slag träet det är shit bra för mig jag brukar vara glad om jag får i väg bollen med det platta racket så jag blev glad sen har jag varit hemma lite sen åkte jag och handlade med min pappa det var kul sen komm jag hem och kollade på tv och nu är jag här ska nog kolla klart på percey jackson i kväll den filmen är bra


MVH nora  

Presentation

hej
jag är en 24 årig tjej som bloggar här om mitt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

noras


Ovido - Quiz & Flashcards