Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Nora - 23 maj 2010 20:50

hej söndag kväll och helgen är snart slut skoldags i morgon   ovanligt lungt denna vecka varken dans eller unf hmm konstigt ska ialla fall simma som vanligt annars blir man ju galen och så går man säkert upp i vikt också om man inte rör på sig det får inte hända jaja det löser sig nog med vikten får jobba på den den ska bli bättre till nästa år hörs här på bloggen om det är nogot  


MVH Nora

Av Nora - 23 maj 2010 13:59

hej har nu tagit tvätten har ganska trist så jag kollade lite på tv har allmänt trokigt och längtar efter att få dansa igen gör en galen att inte få dansa som man brukar ja ja sommar programet börjar den 31 så jag längtar blir lite utmaningen den skulle ligga på en hög nivå i år men det kan bli kul


hej så länge  

Av Nora - 23 maj 2010 11:31

http://www.youtube.com/watch?v=saalGKY7ifU 

kolla på den här det här jätte fint från taitanic

http://www.youtube.com/watch?v=6wz1xA5kxVI&feature=related

den är också jätte fin

http://www.youtube.com/watch?v=hB7RzdId51Q&feature=related

denna är fin med massor starka bilder dock inte taitanic men dock låten


Av Nora - 23 maj 2010 10:17

hej söndag käkat frukost special k med hallon hade en trokig kvälll i går framför tv inte kul kollade på jakten på julia och enligt mig vann fel julia idag ska jag städa och sortera tvätt ett helt berg med tvätt hemskt men sant sen får vi se vad jag gör under dagen ska ta det lungt i övrigt värmen är entligen här vilket jag tycker är bra men nu skulle den försvinna igen vilket jag tycker är dumt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej
jag är en 24 årig tjej som bloggar här om mitt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

noras


Ovido - Quiz & Flashcards