Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Nora - 24 maj 2010 15:52

hej jätte trött på killarna i min klass den ena tar för mycket plats men jag tror att han e välldigt medveten han är shit jobbig vårat största problem är för till fället handlar om hur fönstret ska vara öppet eller inte då ska det tilläggas att det fins luftkonditionering vilket nästan aldrig är på för att vi glömmer vrida på ratten till den hans problem är att han tycker att det är för varmt så han vill öppna fönstret på lektions tid vilket jag har problem med för att jag är hyper övershänslig mot ljud vilket han vet jag har barta sagt det sisådär 100 gånger om nogon undrar så är det så att vi har landskrona vägen utanför fönstret det är en motor väg mot stadens infart så där är alltid välldigt mycket trafik man känner ofta att det vibrerar i golvet när  långtradare kör förbi


sen har vi den andra killen det är min syrras ex han har fått för sig att han ska bli ihop med mig jag har ingen lust han är shit jobbig säger man åt honnom så lysnar han inte han undviker en sisådär en vecka sen så är man till baks på ruta ett i gen shit jobbigt så srer min dag ut ska snacka med min mentor snarast vet inte vad jag ska göra åt det.

Av Nora - 24 maj 2010 15:23

hej har nu varit i skolan var så trött så jag inte viste var jag skulle bli av har också varit ute med hunden blev lite bättre då fast winston ville inte gå störande inget att göra på hela veckan trokigt men sant ska förstås träna dock inte idag i morgon bitti ska jag till simhallen träna bort lite fett från kroppen väger alldeles för mycket och jag stoppade i mig alldeles för mycket socker inan inte bra men det gjorde jag i alla fall

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej
jag är en 24 årig tjej som bloggar här om mitt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

noras


Ovido - Quiz & Flashcards