Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Nora - 28 maj 2010 14:41

ja jag har aspberger syndrom


ja om man säger det så tittar dom allra flesta på en som man vore en ailien det är faktiskt inte så kul men jag tycker det är välldigt viktigt att man ändå vågar säga att man har det för det är det ända sättet att uppmärksamma det och sen får man förklara det annser jag är välldigt viktigt anledningen till att man ska göra det är att anars blir vi aldrig axepterade visa att alla är inte som dom värst drabbade givetrvis inget ont om dom men det är dom som deom flesta har sett och det är dom som tv visar ¨


mvh Nora

Av Nora - 28 maj 2010 14:38

hej detta band tillhör alla oss med aspberger eller autism

Av Nora - 28 maj 2010 14:26

hej har nu inte skrivit på 3 dagar varit på tok för trött för det har för mycket i skolan som jag inte orkar för att alla hemska jävla ljud jätte jobigt blir hemskt trött av det tar eye q för att fixa det funkar lite grann bättre än utan men fortfarande inte helt bra jaja nu är det inte långt kvar till sommar lovet bara två veckor och jag har fått jobb tre av veckorna jätte shönt lite pengar sen får jag förhoppnings vis aktivitets ersättning från och med augusti ska bli kul

sen ska jag på två läger ett sommar läger med habiliteringen ska bli shit kul och sen ska jag åka på retträtt ses där hej så länge

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej
jag är en 24 årig tjej som bloggar här om mitt liv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

noras


Ovido - Quiz & Flashcards